6.6.05

今日係last day呀

好唔捨得... 今日係係citic工作既last day.... 呢度唔係一間最好既公司, 但我係度做野好開心, 識到兩個女同事可以有傾有講, 講下寵物既野, 可以日日都見到我鍾意既人, 又無老細管我.... 不過好既日子通常都好短暫, 只係工作左一年就要走.....

我好唔捨我部電腦, 可以上petpetplayland, 我知日後好難係office hour chat架啦, 你地會唔會掛住我??

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Of course, we will remember u......You can chat with us when u are free.....

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

上一個comment係我泥....

12:01 PM  
Blogger roboman said...

我一定會好掛住妳, 無咗我地的督促, 妳記得要勤力 d post 相呀!

huey 話要 ^3^
milk 又話要 ^3^

新工 settle down 之後, 睇下有冇得 steal chicken 呀!

過開官塘或香港東區, 有時間就 call 下我呀!

All the best and keep in touch!

4:08 PM  
Blogger Carol said...

I miss u too.
remember to join us in ppp when you have time.
Will you show butter? See you in cat show.
Keep in touch.

9:26 PM  
Blogger roboman said...

izumicat, 唔準偷懶, 一定要時時 post 新相上來呀!

5:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

我好掛住你呀!
係新公司做得開唔開心呀!
有無人蝦你呀!

自從你...離開左citic後
我無再玩樹脂黏土了 :(

4:20 PM  

Post a Comment

<< Home