21.9.05


hey, what happen? Posted by Picasa

4 Comments:

Blogger Snowball said...

~e~ 靚仔, 你今日用左物野, 見你精神左, 又靚左woo

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Snowball姐姐, 媽咪同我用左個新方法沖涼, 仲有用左風機添, 所以而家我更加靚仔, d毛仲好滑呀~
你得閒黎採下我摸下你就知~

9:58 AM  
Blogger roboman said...

昇昇, 係咪我俾雞肉你食, 我就可以任摸呀! kakakaka....

1:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

roboman 姐姐,我唔似牛油怪咁蠢既, 被野食引誘到, 不過你想摸既隨時都得

2:12 PM  

Post a Comment

<< Home